Rulers of polish social media

We worked with one of the best social media campaigns that ever appeared in Poland

Starting in 2010, we had the honor to contribute in one of the best social media campaigns that has ever appeared in Poland. For two years we were supporting the campaign by giving our ideas, creating posts and applications. Although our work was mainly focused on online presence, we did also have some offline activities.

We had an important impact on the campaign from its very first drafts. And it’s thanks to us that it has over 1.500.000 polish fans on Facebook.

Although it has been more than four years from now, we are still proud of its results!

Aims:

-to change the general attitude toward TP (National Telecommunication Company) ; we wanted public to think it is a friendly company

-1.000.000 Facebook fans within two years of the campaign

-to build the strong customer engagement both online and offline

-to produce and deliver outstanding campaign content

-to provide an innovative, constant communication on social media

 

Communication channels:

DIRECT COMMUNICATION:

-delivered via Facebook

-via real brand heroes 

Towards the needs of the campaign, we hired 2 actors, who personated our brand heroes. They have been traveling  across the country, with our cameras, for two years. They were talking to people and directly delivering the core values of the campaign. What is more, the produced video material was used in other parts of the campaign.

 

Application: Big journey

A connection between our offline actions and online communication on Facebook. The application in a form of a map, which  gathered all photos of our fans with brand heroes being on the journey.

 

 

Application: Fan mosaic

An application to celebrate the fact that we got more than a million Facebook fans. For this special occasion we decide to create a unique mosaic of all of our  Facebook fans’ profile pictures. Not only it was the biggest portrait of polish web, it was as well an exceptional visual attraction.

Results:

Outcomes of the real brand heroes :

We visited over 100 polish cities.

We talked to people x100.

Over 6 000 journey photos were shared

We made over 100 000km

Outcomes of our Facebook communication:

1.500.000 fans

FAN MOSAIC- the biggest portrait of polish web

We managed to change the opinion about TP S.A. and Orange. People start seeing them as more friendly and approachable.

Outstanding, innovative communication

A strong customer engagement.

 

Our brand heroes has become real pop icons- characters it selves as well as  their saying and dialogues are commonly used up to the present day.

Just to let you know, this not the end of the story. Wholeheartedly and with our minds widely-opened we moved to Orange where we continue  to build an online audience. 

Obsługiwaliśmy social mediowego króla!

Od startu kampanii w lipcu 2010 przez następne 2 lata byliśmy agencją wspierającą działania
Serca i Rozumu dostarczając content, pomysły, posty, aplikacje, a także realizacje w zakresie
social mediów i off-line’u.
Współprowadziliśmy profil Serca i Rozumu od samego początku aż do 1.500.000 Fanów polskich!

Nadal jest się czym chwalić!

Kanały
komunikacji

Ambasadorzy SIR

W postać Serca i Rozumu wcieliło się dwóch animatorów, którzy „w realu” wyruszyli
w dwuletnią podróż po Polsce, która pozwoliła im na nawiązanie bliskich relacji z Fanami, a także
dostarczyła unikalnego materiału na potrzeby kampanii:

app: wielka podróż

Połączenie komunikacji bezpośredniej z działaniami na Facebook`u.
Aplikacja w formie mapy zbierającej zdjęcia z trasy Ambasadorów Sercia i Rozumu
z Fanami z całej Polski.

Film

app: Fan puzzle

Aplikacja stworzona z okazji przekroczenia na Facebook`owym profilu 1mln Fanów.
Ze zdjęć profilowych użytkowników powstała niezwykła i największa mozaika polskiego internetu.

1 milion fanów!

Efekty

Bohaterowie Serce i Rozum stali się ikonami,
które funkcjonują w przestrzeni polskiej popkultury
– powiedzonka i dialogi powtarzane są przez Polaków
i wchodzą do codziennego języka

The best of Serce i Rozum

Przeprowadziliśmy się do Orange

gdzie historia trwa dalej...

Cel

• Ocieplenie wizerunku marki TP

• Zdobycie 1.000.000 Fanów na Facebook`u
w ciągu 2 lat kampanii

• Stworzenie interakcji na najwyższym
poziomie z Fanami on-line i off-line

• Dostarczenie niepowtarzalnego
i unikatowego contentu

• Zapewnienie stałej innowacji na profilu SiR

  1. PLN
  1. * "9+2="
x
x